تشویش

هیچی

تشویش

هیچی

سلام عمه جان از خواهر عزیزتر . به خاطر شما دوباره دارم مینویسم. با رنگ سبز شروع کردم که دوست دارید.وزیباست و ارامبخش.مهیار تازه رفته ویک خروار کار ریخته سرم .برای همین مغزم کار نمیکنه  یعنی تو اشپزخونه داره ظرف میشوره.کاش ظرفها تمیز هم میشدند.راستی عمه ترنج و رهام بهتر شدند؟داشتم باهوشی ترنج را برای بچه ها تعریف می کردم  مهیار گفت زن منه دیگه چی خیال کردین؟دیگه نمی تونم بشینم باید پاشم برای امروز کافیه خونه ی عمو خوش بگذره

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://hasanazar.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید.
یه سری هم به بلاگ من بزنید.
ممنونم.

پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

کلوب کتابخوانی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ http://book-club.blogsky.com/

سلام
دوست عزیز
اگر به یاد داشته باشید حدود یک سال پیش وبلاگی با عنوان کلوب کتابخوانی توسط دوست عزیزمون نازنین راه اندازی شد و چندین نفر به عنوان مدیران وبلاگ در اون عضو شدند. فعالیت این وبلاگ مدتیه که تقریبا متوقف شده. من چندین بار از تمام مدیران محترم خواهش کردم تا دوباره این وبلاگ را به روز کنیم. اما از اونجایی که حالا به هر دلیلی ظاهرا همکاری براتون میسر نیست و به خاطر اینکه نازنین عزیز هم اسمش رو از بین مدیران سایت حذف کرده برای همین با اجازه شما من یک هفته هم صبر می کنم و بعد با کمال شرمندگی اسم شما از لیست مدیران حذف میشه. چون تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو به روز نگه دارم بری همین در صورت عدم همکاری شما خودم به تنهایی ادامه میدم. نوشته های شما در وبلاگ برای همیشه باقی میمونه و پاک نمیشه.
منتظر جوابتون هستم
دامون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد